Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

,,Svým způsobem je to referendum o hodnotové orientaci našeho národa."

Ano. ,,svým způsobem". Referendum nepochybně, jde o přímou SVOBODNOU volbu. Klíčové je ono ,,svobodná volba". Ta je velice relativní, neb pro mnohé je důležité, co je jim kým ,,implementováno". Čili role propagandy, vyvolávaní a ,,směrování" emocí. Vč. různých zkratek i potlačování skutečných příčin i důsledků a SOUVISLOSTÍ. A také, a to především, v čím zájmu a za jakým účelem.

3 2
možnosti
KP

Komu neni rady, tomu neni pomoci.

3 0
možnosti
JL

Správná volba.:-)R^

16 2
možnosti
Foto

Promluvil jste mi z duše. Dal jsem karmu. R^

19 2
možnosti
  • Počet článků 4
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 582x
Pohybuji se v oblasti sociálních služeb a vzdělávání. Působil jsem 12 let jako ředitel Charity Hlučín, nyní se věnuji supervizím, koučování, lektorování a poradenství. Jsem zastupitelem v Ostravě-Třebovicích. Zajímá mě vše, co se týká kvality lidského života, svobody, politiky a otázek "proč" a "jak" tady na zemi žijeme. A poslouchám metal :-)

Seznam rubrik